Mam zainstalowaną wtyczkę, poprawnie wprowadzony API key i ID klienta. Postępuję według instrukcji, jednak podczas walidacji pliku wyskakuje mi błąd:
{"result": "FAILED! Fashion Connector will not be able to process the file. Please correct the errors.", "warnings": [], "errors": [{"type": "Empty stock feed file", "message": "Failed to parse stock feed file: the stock feed file is empty and it has only headers", "line_numbers": [1], "details": []}], "number_of_eans": 0, "total_errors": 1, "total_warnings": 0, "store_ids": [], "store_ids_with_warning": [], "rejected_lines": 0}
a pobierany plik jest pusty.
W naszym sklepie posiadamy produkty, a w ustawieniach eksportu nie zaznaczyłam żadnych filtrów co do przesyłanych produktów. W zDirect są również stworzone już produkty z EANami pasującymi do tych w sklepie.
Czy jesteście w stanie pomóc?
hej
komunikat zwracany przez zalando informuje, że feed jest pusty:
"Failed to parse stock feed file: the stock feed file is empty and it has only headers"
gdy przyglądniemy się adresowi url który wykorzystujesz, to znajdziemy w nim parametry
export_manufacturers=1&export_suppliers=1&export_category=17
exportujemy produkty producenta o ID = 1
exportujemy produkty dostawcy o ID = 1
exportujemy produkty z kategorii o ID = 17
oznacza to, że jednak filtry są aktywne a z uwagi na ich ilość pewnie jest tak, że po prostu żaden produkt nie zostaje odnaleziony gdyż żaden nie spełnia tych wymogów.
kiedy zmienimy wartość parametrów na 99999 - to zostają one wyłączone, url w postaci:
https://mebags.pl/mo...=&limit_page=0
już zwraca informacje, że feed zostanie przetworzony poprawnie.
proszę się upewnić, ze na stronie konfiguracyjnej eksportu filtry są rzeczywiście powyłączane.
s pozdravem
lukas
Mam zainstalowaną wtyczkę, poprawnie wprowadzony API key i ID klienta. Postępuję według instrukcji, jednak podczas walidacji pliku wyskakuje mi błąd:
{"result": "FAILED! Fashion Connector will not be able to process the file. Please correct the errors.", "warnings": [], "errors": [{"type": "Empty stock feed file", "message": "Failed to parse stock feed file: the stock feed file is empty and it has only headers", "line_numbers": [1], "details": []}], "number_of_eans": 0, "total_errors": 1, "total_warnings": 0, "store_ids": [], "store_ids_with_warning": [], "rejected_lines": 0}
a pobierany plik jest pusty.
W naszym sklepie posiadamy produkty, a w ustawieniach eksportu nie zaznaczyłam żadnych filtrów co do przesyłanych produktów. W zDirect są również stworzone już produkty z EANami pasującymi do tych w sklepie.
Czy jesteście w stanie pomóc?